Hall A - Ομαδικά

Για να δείτε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των ομαδικών μαθημάτων μας πατήστε εδώ.

Η ποικιλία των προγραμμάτων αλλά και η εξειδίκευση των καθηγητών είναι για εμάς πρωταρχικός σκοπός.

Τα ομαδικά μας προγράμματα είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες του γυναικείου σώματος.

Διαθέτουμε πάνω από 15 ομαδικά μαθήματα και περισσότερους από 13 εξειδικευμένους και έμπειρους καθηγητές φυσικής αγωγής.

Τα ομαδικά μαθήματα της Hall A περιλαμβάνουν προγράμματα όλων των επιπέδων δυσκολίας, από το πιο εύκολο έως το δύσκολο και από το πιο απλό έως το πιο πολύπλοκο έτσι ώστε να καλύψουν όλες τις ανάγκες σας και τα θέλω σας.

Κυριότερα σημεία

  • 28 ώρες ανά εβδομάδα
  • 14 διαφορετικά προγράμματα προσαρμοσμένα στο γυναικείο φύλο
  • Πάνω από 12 έμπειροι και εξειδικευμένοι καθηγητές φυσικής αγωγής

Προγράμματα μυϊκής ενδυνάμωσης:

  • total fit
    Πρόγραµµα µυϊκής ενδυνάµωσης και σύσφιξης για όλο το σώµα.
    Περιλαµβάνει ασκήσεις ορθοσωµικής µε βαράκια, λάστιχα και ασκήσεις εδάφους.
  • special fit
    Πρόγραµµα που στοχεύει στη σύσφιξη και τόνωση των επίµαχων σηµείων (κοιλιά και πόδια).
    Γυναικεία υπόθεση.
  • fit bars
    Πάρτε µπάρες, µπείτε στον ρυθµό και δυναµώστε όλο το σώµα. Το πιο αποτελεσµατικό και δηµοφιλές οµαδικό πρόγραµµα µε βάρη.
    Κατάλληλο για όλα τα επίπεδα.

  • perfect hips
    30 λεπτά είναι αρκετά για να τονώσετε αποτελεσµατικά τους γλουτούς και το κάτω µέρος του σώµατός σας. Γυναικεία υπόθεση.

Mind & Body

  • pilates
    Με βασική αρχή τον έλεγχο του κέντρου του σώµατος µας, επικεντρώνουµε στη δύναµη που προέρχεται από την κοιλιά µας και σταθεροποιούµε τον κορµό για σωστή στάση και κίνηση

          

  • power yoga
    Ένας αρµονικός συνδυασµός δυναµικών και στατικών ασκήσεων vinyasa και ashtanga yoga.
    Βελτιώστε τη στάση και την ελαστικότητα του σώµατος σας και καταπολεµήστε το άγχος και τα συµπτώµατα του.

Functional

  • fit bands
    Εκµεταλλευτείτε τη µεταβαλλόµενη αντίσταση που σας δίνουν τα λάστιχα και κάντε µια λειτουργική προπόνηση ορθοσωµίας και σύσφιξης για όλο το σώµα που ξεφεύγει απ’ τα συνηθισµένα.
  • cross training
    Λειτουργική προπόνηση υψηλής έντασης που καλύπτει τις περισσότερες εκφάνσεις της φυσικής κατάστασης.
    Μόνο για προχωρηµένους.

Aero

  • zumba
    Ο χορός συναντά το fitness και η αίθουσα του γυµναστηρίου µετατρέπεται σε ένα ξέφρενο party. Η νέα µέθοδος γυµναστικής ενσωµατώνει latin, oriental, hip hop και άλλους ρυθµούς µε εύκολες χορευτικές κινήσεις.
  • basic steps
    Γνωρίστε το step κάνοντας µία απλή και ασφαλή αερόβια προπόνηση. Στόχος η απώλεια λίπους µε δηµιουργικό τρόπο.

  • basic aerobics
    Αερόβιο πρόγραµµα χωρίς αναπηδήσεις µε απλούς συνδυασµούς στο έδαφος. 
    Στοχεύει στην εκµάθηση των βασικών βηµάτων του aerobic µέσα από µία απλή και ασφαλή χορογραφία.
  • flexy kick
    Αερόβιο πρόγραµµα µε κινήσεις δανεισµένες από πολεµικές τέχνες.
    Εκρηκτική γυµναστική που στοχεύει στην εκτόνωση, στη βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας και στην απώλεια λίπους.
  • advanced aerobics
    Το Aerobic στα καλύτερά του. Πρόγραµµα υψηλής έντασης µε απίθανους συνδυασµούς και πολύ κέφι.
    Μόνο για προχωρηµένους.

  • advanced steps
    ∆ιασκεδάστε χορεύοντας στο step, έτσι όπως δεν το έχετε ξανακάνει.
    Μόνο για προχωρηµένους.

© 2014 - 2018 Flex

created by CREATIVE{DOT}